Zdrowe nawyki żywieniowe. Podejmij wyzwanie.

Na wstępie chciałabym powiedzieć, że niczego nie narzucam, ale dzięki własnemu doświadczeniu, pragnę się z Wami podzielić i namówić do wytrwania w zdrowym stylu życia.

Zapewne uznacie, że modyfikacje w Waszej dotychczasowej diecie będą musiały ulec drastycznym zmianom, ale proszę Was zaufajcie mi i spróbujcie.

Dałam radę, dacie radę i Wy.

W trakcie Świąt odeszłam od zdrowej diety ale widzę, że produkty, które ostatnio jadłam nie wpłynęły dobrze ani na moje samopoczucie, ani na moją dotychczas wypracowaną sylwetkę.

Będę walczyć razem z Wami. Jak wytrwamy pierwszy tydzień to już potem będzie z górki. A gdy zabraknie nam motywacji czy do menu wkradnie się nuda to w naszym wyzwaniu szybciej ją odnajdziemy a menu podpatrzone u kogoś na pewno nas zainspiruje. Dodatkową motywacją będą oczywiście nagrody! Będzie odzież sportowa, kosmetyki, książki….i kto wie co jeszcze.

Im liczniejsza będzie grupa tym będzie więcej nagród. Zapraszajcie więc swoje koleżanki i udostępniajcie wyzwanie. Z góry Wam serdecznie dziękuję.

Pamiętajcie, aby rano na czczo zrobić zdjęcia sylwetki (nie dla mnie, nie będę prosiła o przesłanie) z przodu, z boku i z tyłu. Ważne, aby w czasie trwania naszego wyzwania wykonywać foto sylwetki zawsze w tym samym świetle co 2 tygodnie. Będziesz mogła dostrzec zmiany na podstawie takiej fotograficznej dokumentacji. Gdy porównasz pierwsze i ostatnie finałowe zdjęcie, zobaczysz swoją metamorfozę. Mam nadzieję, że będziesz zachwycona efektem.

ZASADY ZDROWEGO ŻYWIENIA, KTÓRE OBOWIĄZUJĄ W NASZYM WYZWANIU.

Po pierwsze UNIKAMY CUKRU!

Zobacz również: Pomysły na rodzinną aktywność fizyczną

Nie spożywamy słodyczy.

Od jutra zero białego cukru w jakiejkolwiek postaci. Zero cukru trzcinowego, brązowego), syropu glukozo-fruktozowego. Eliminujemy także słód jęczmienny, cukier buraczany, syrop kukurydziany, fruktozę, dekstrynę, glukozę, koncentrat soku owocowego, melasę, maltodekstrynę, słodziki, syrop z agawy, syrop klonowy, syrop daktylowy.

Po drugie NIE SPOŻYWAMY ŻYWNOŚCI PRZETWORZONEJ.

Zero produktów z puszek, żywności konserwowanej, przetworzonego mięsa: parówek, kiełbas, kabanosów, wędlin czy mielonek.

Nie jadamy w barach i restauracjach, na mieście, fast foodach.

Po trzecie NIE SPOŻYWAMY PRODUKTÓW ZAWIERAJĄCYCH TŁUSZCZE TRANS I TŁUSZCZE UTWARDZANE.

Po czwarte wszystkie produkty zawierające PSZENICĘ.

Nie spożywamy kaszy manny, mąki pszennej, kaszy kuskus, białych makaronów, wyrobów garmażeryjnych.

Po piąte NIE UŻYWAMY GOTOWYCH PRZYPRAW.

Wyrzucamy przyprawy typu „przyprawa do kurczaka”, przyprawa do ryby czy bigosu, vegeta, maggi, sos sojowy.

Po szóste NIE SPOŻYWAMY MLEKA KROWIEGO, KOZIEGO, SOJOWEGO, JOGURTÓW NATURALNYCH, MAŚLANEK, KEFIRÓW, MLEKA W PROSZKU, KAWY ROZPUSZCZALNEJ, CZARNEJ HERBATY, SOKÓW KUPNYCH, NAPOJÓW W PUSZKACH, KARTONACH, BUTELKACH, GAZOWANYCH, WÓD MINERALNYCH SMAKOWYCH.

Po siódme NIE SPOŻYWAMY ROŚLIN STRĄCZKOWYCH.

KUKURYDZY I SOI (GMO)

OLEJU SŁONECZNIKOWEGO I RZEPAKOWEGO

Jemy ZDROWO I ŚWIADOMIE.

Kupujemy produkty od rolników. Gotujemy w domu.

Zdrowe odżywianie

SPOŻYWAMY:

  • DUŻO WARZYW (OPRÓCZ STRĄCZKOWYCH)

  • OWOCE

  • RYBY i OWOCE MORZA

  • MIĘSO I PODROBY ZE SPRAWDZONYCH HODOWLI (boczek, tłuste wędliny, tłusta kiełbasa)

  • JAJA WIEJSKIE OD ROLNIKA

  • MLEKA ROŚLINNE: kokosowe, owsiane, migdałowe, konopne

  • RYŻ BIAŁY, BASMATI, DZIKI, KOMOSĘ RYŻOWĄ, KASZĘ GRYCZANĄ, KASZĘ JAGLANĄ, NASIONA CHIA, AMARANTUS, TAPIOKA, ZIEMNIAKI, BATATY, KASZTANY, TOPINAMBUR

  • MAKARON RYŻOWY, GRYCZANY, JAGLANY, ŻYTNI, KASZTANOWY

  • MĄKĘ RYŻOWĄ, JAGLANĄ, GRYCZANĄ, KOKOSOWĄ, KASZTANOWĄ

  • WODĘ MINERALNĄ NISKOSODOWĄ

  • HERBATĘ ZIELONĄ, BIAŁĄ

  • CZARNĄ KAWĘ

  • KAKAO, KAROB

  • ZDROWE TŁUSZCZE: AVOCADO, OLEJ KOKOSOWY, MASŁO KLAROWANE, ORZECHY

  • KISZONKI

  • OWOCE SUSZONE NIESIARKOWANE

  • ORZECHY, PESTKI, NASIONA

  • ŚWIEŻE ZIOŁA

Mleko najlepiej przygotować samemu. Mamy wtedy pewność, że nie zawiera cukru i konserwantów.
Wstawiamy dokumentację posiłków przygotowanych z produktów dozwolonych. Zdjęcia posiłków przygotowanych z produktów, które mamy wyeliminować, nie zostaną uznane i włączone do rywalizacji o nagrody.

W Konkursie pod uwagę będą brane zdjęcia posiłków i treningowe z oznaczeniem #teamfitfighterki #wyzwanieaktywnaipozytywna

Nagrodą główną w wyzwaniu są legginsy z najnowszej kolekcji.

W trakcie trwania wyzwania będę informować o innych nagrodach.

Wiem, że być może jesteście przerażone, ale zmiany są budujące, a nowe doświadczenia bezcenne.

Mam nadzieję, że wspólnymi siłami, zaangażowaniem i pomocą osiągniemy wspaniałe efekty!

Każda z Nas jest Fighterką!

Dla Nas nie ma rzeczy Niemożliwych, prawda?

Dla osób, które przypadkiem trafiły na mój blog zostawiam link do wydarzenia na Fb https://www.facebook.com/events/1940442306185902/

Powyższy artykuł ma charakter edukacyjny i nie może być traktowany jako substytut fachowej wiedzy lekarskiej/specjalistycznej. Autorka bloga www.fitfighterka.pl nie bierze odpowiedzialności za sposób wykorzystania zawartych w nim informacji przez Czytelników. Każdy z Uczestników wyzwania stosuje zasady podane powyżej na własną odpowiedzialność.

Źródło: www.fitfighterka.pl

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Zdrowe odżywianie:

Te objawy świadczą o zakwaszeniu organizmu! Prosta metoda, dzięki której oczyścisz organizm z toksyn Tłuste przekąski, które pomagają schudnąć Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej Co się zmieni w organizmie, jeżeli wzbogacisz dietę w płatki owsiane? Przekąska po treningu: tost z masłem migdałowym i bananem 3 pomysły na obiad za 8 złotych z menu Ewy Chodakowskiej Smoothie, które oczyszcza jelito grube i wysmukla talię Przepis na wrap z grillowanym kurczakiem i warzywami Nie musisz się obawiać, jedząc te ciasta. Są zdrowe i nie tuczą Detoksykujący koktajl z pietruszki, który przygotujesz w 3 minuty Oreo fit 5 fit śniadań z płatków owsianych Tych produktów nie jedz przed treningiem Tygodniowy jadłospis od Ewy Chodakowskiej 6 przekąsek, po które możesz sięgać po godzinie 20 Produkty, od których możesz być uzależniony ze względu na znak zodiaku Domowe batoniki musli (bez pieczenia) 41 pysznych przed- i potreningowych przekąsek Odchudzające przepisy: sałatka z kurczakiem i truskawkami Domowe pralinki Smoothie - sposób na zdrowie? Najlepsze orzechy na utratę wagi Kwaśny smak w zdrowej diecie. Właściwości szczawiu Rabarbar- czy warto go jeść ?

Popularne w tym tygodniu:

Dietetyczne brownie z kaszy jaglanej 3 pomysły na obiad za 8 złotych z menu Ewy Chodakowskiej Co się zmieni w organizmie, jeżeli wzbogacisz dietę w płatki owsiane? Smoothie, które oczyszcza jelito grube i wysmukla talię Te objawy świadczą o zakwaszeniu organizmu! Prosta metoda, dzięki której oczyścisz organizm z toksyn FIT deser Bounty z kubeczka Tłuste przekąski, które pomagają schudnąć TARTA DAKTYLOWA Z PROTEINOWYM KREMEM KOKOSOWYM i borówkami Przekąska po treningu: tost z masłem migdałowym i bananem Zioła, dzięki którym pozbędziesz się nadmiaru wody z organizmu Przepis na wrap z grillowanym kurczakiem i warzywami FIT ptasie mleczko