Motywacja kluczem do działania

Każdy z nas do działania, chęci do życia i spełnienia potrzebuje motywacji. Pewnie nie jeden z Was kiedyś ją stracił, w pewnym momencie się pogubił i być może się poddał. „Homo sum et nil humanum a me alienum esse puto”, z łacińskiego, „Człowiekiem jestem i nic co ludzkie nie jest mi obce”. Ja też miałam, bądź miewam gorsze dni.

www.fitfighterka.pl

Najważniejsze to nie dążyć do bycia idealnym. To może Cię zgubić. Zamiast czerpać radość ze zmian, zaczniesz się tylko frustrować, że nie masz takiej figury jak Kasia Dziurska czy Michelle Lewin, że nie biegasz tak szybko jak Ewa Swoboda. Zrób to przede wszystkim dla siebie. Chcesz się cieszyć zdrowiem, sprawnością przez długie lata?

Jeśli dopiero zaczynasz, spokojnie, potrzebujesz czasu.

Może masz wymówkę: „nie mam pieniędzy, jestem za stara, za stary, aktywność fizyczna jest tylko dla sportowców, nie mam kondycji”. To tylko bezsensowne hasła w Twojej głowie! Zapomnij o nich!… Pomyśl, przecież, gdy się zaczyna cokolwiek w życiu na starcie zawsze jest trudno. Z biegiem czasu przyzwyczajasz się i jest coraz lepiej.

Tak też może być teraz. Możesz spróbować małymi kroczkami zmieniać swoje nawyki, zdrowo się odżywiać i zacząć dowolną aktywność ruchową. Na pewno coś lubisz lub poszukaj co sprawi Ci radość. Może rower? Może rolki? Może basen?

Innym ważnym aspektem jest wsparcie najbliższych, przyjaciół czy znajomych. Wierzę, że w Twoim otoczeniu masz takie osoby a jeśli nie to otaczaj się osobami pozytywnymi, optymistycznie patrzącymi na świat, zdeterminowanymi i empatycznymi, służącymi dobrą radą i wierzących w Twój sukces bardziej niż Ty sam. Takie osoby to ludzie pewni siebie, prawdziwi, nie próbujący podbudowywać swojego ego poprzez hejtowanie czy krytykowanie.

Miałam to szczęście, że od początku mojej drogi do aktywnego i zdrowego stylu życia, spotkałam wspaniałe osobowości, trenerów z powołania. Uwielbiam ludzi z pasją, wymagających nie tylko od podopiecznych, ale przede wszystkim od siebie, bo tylko tacy, dają z siebie najwięcej i dzięki nim zyskuję siłę i energię do walki. Dostarczają tony motywacji i inspiracji do działania.

Zobacz również: Jak ćwiczą gwiazdy?

Nigdy nie jest za późno, aby zacząć ćwiczyć, pływać czy biegać! Mam skończone 40 lat, rodzinę, dwójkę dzieci i w związku z tym sporo obowiązków.


Skąd brać motywację?

Każdy z nas sam dla siebie może być motywacją! Gdy po miesiącu, dwóch czy trzech, zobaczysz że aktywność sprawia Ci radość, satysfakcję, czujesz się lepiej, masz lepszy humor, nie martwisz się drobiazgami, częściej się uśmiechasz i tryskasz energią, dojdziesz do wniosku, że warto w to wejść na dłużej. Zaczniesz dostrzegać jak zmienia się nie tylko Twoja figura, ale również kondycja i psychika. Właśnie to może Cię utwierdzić w przekonaniu, że to właściwa droga i chcesz ją kontynuować.
Ale Ty sam musisz znaleźć w sobie samozaparcie, siłę woli i walki.

SKOŃCZ Z WYMÓWKAMI I ZACZNIJ DZIAŁAĆ!!!

Potraktuj aktywność fizyczną jako ważną część dnia, coś naturalnego i potrzebnego. Życzę Ci podjęcia dobrej decyzji i wytrwałości!

BYCIE AKTYWNĄ JEST NAJLEPSZĄ DECYZJĄ W ŻYCIU JAKĄ PODJĘŁAM!

Odkąd uwierzyłam, że MOGĘ, że CHCIEĆ to MÓC, moje życie odmieniło się.
Widzisz? Tak dużo, a zarazem niewiele potrzeba do zmiany.
Nie bój się zmian. Rozwijaj się. Działaj!
Cele są jak magnes. Przyciągają rzeczy potrzebne do ich zrealizowania. Bo jeśli czegoś bardzo chcesz, to cały wszechświat sprzyja potajemnie Twojemu pragnieniu.
„Człowiek bez wyznaczonych celów dryfuje jak statek bez steru”.
– BRIAN TRACY-

#motywacja #działanie #cele #wyzwania #miejcele #zmianywżyciu #bądźlepsząwersjąsiebie #spełniajmarzenia #bieganie #healthylivestyle #zdrowystylżycia

Źródło: Fit Fighterka

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Ćwiczenia i trening:

Ćwiczenia na zgrabne pośladki Błędy, jakie najczęściej popełniamy podczas biegania Aerobiczna szóstka Weidera Poznaj przepis na najlepszy koktajl po treningu Skalpel. Rezultaty treningu z Ewą Chodakowską Jak spalić więcej kalorii ćwicząc na bieżni? Cool down, czyli jak uspokoić organizm po treningu? 10 zalet jazdy na rowerze Najważniejsze zasady po bieganiu, o których musisz pamiętać 5 powodów, dlaczego crossfit jest lepszy od tradycyjnych ćwiczeń na siłowni Najczęstsze błędy po treningu 8 sposobów, by szybciej schudnąć jeżdżąc na rowerze Imbir najlepszy na ból mięśni American swing na wzmocnienie mięśni i utratę zbędnych kilogramów Cardio killer - trening, dzięki któremu osiągniesz sylwetkę marzeń Produkty, dzięki którym wyrzeźbisz mięśnie HIIT – trening dla profesjonalnych sportowców 3 ćwiczenia na brzuch, które dają szybkie rezultaty. Zastosuj ten plan w domu. Wystarczy 10-15 minut Polki, których zdjęcia oglądają tysiące osób 7 najlepszych treningów na zgrabne pośladki Tabata trening, czyli szybkie odchudzanie dla zapracowanych Izotonik, hipertonik, hipotonik. Różnice pomiędzy napojami dla sportowców 4 najlepsze sporty dla kobiet Skalpel. Zasady treningu Ewy Chodakowskiej

Popularne w tym tygodniu:

Sposób na płaski brzuch w 28 dni – wystarczą cztery minuty dziennie Produkty, których nigdy nie powinieneś jeść przed treningiem Siłownia, w której się wyśpisz Sposoby na zakwasy: jak złagodzić ból mięśni? Zaskocz Swoje Pośladki - Skuteczny trening Pupy Odbyły się pierwsze treningi Women’s Run w tym sezonie